Blogger Backgrounds

klik

love you

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 20 July 2011

bermadu?

pabila seorang lelaki berkata, '' sudikah awak menjadi isteri saya yang ke-2 ? ''
apa dalam pikiran kite?
  • aik laki ni ta sedar diri ke? 
  • mesti bini dia buat masalah ni..
  • bini dia suruh cari bini lagi dan lagi.. ( ada ke? )
  • ta de rasa cinta dgn 1st wife sbb kawen atas pilihan keluarga..  ( rasa cinta dan sayang tu boleh dipupukkan kan )
dan kebanyakkan org ckp, layanan lelaki yang sudah berkahwin berbeza dengan lelaki yang masih bujang. lebih romantik gitu.

tapi jika ditakdirkan akan dtg sy akan bermadu, saya terima dengan hati yang ikhlas :) yela ada org ta suka di kongsi kn.. but yg penting saya nk jadi bini 1st ! aih berangan lak :) .tapi yang penting saya mahu menjadi isteri yang lengkap dan sempurna untuk bakal suami saya nnt.. :) insyaAllah......

'' Behind every successful man is a woman, behind her is his wife ''

No comments:

Post a Comment