Blogger Backgrounds

klik

love you

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 1 June 2011

kisah lama?? ohh noo...

"Memory is a way of holding on to the things you love, the things you are, the things you never want to lose."
 
 haha kisah lama kadang2 manis untuk dikenang dan kadang2 pahit untuk diingati :) tp semua pengalamn yang telah kita lalui sebenarnya dapat menguatkan kita dalam menempuh hari2 yang mendatang :) kadang2 kita tak dapat terima hakikat kenapa perkara tersebut berlaku terhadap diri kita, tanpa kita sedar sebenarnya itu hanyalah ujian untuk kita sebagai hamba-Nya.
          hurm :) sebenarnya kisah2 pahit yang kita telah lalui telah mematangkan kita. tapi bagi saya meskipun sudah berusia 21 tahun aku tidak berasa yang saya sudah cukup matang. masih lagi berkepit dengan my baba .. hahaha.. tak boleh lah hidup berjauhan dari baba :) iyeah i love him because he not only as a father but he also as a mom that teach his daugther to be a nice n pretty girl like me right now. huk2 :) even saya ni nakal but baba tetap sabar . pernah juga baba menangis di sebabkan saya dan selepas itu saya janji ta nak sakitkan hati baba lagi :'( 
         kisah lama saya banyak yang pahit berbanding dengan yang manis. panjang sangat kalau nk kongsi kat sini . laguipon itu semua benda yang da berlalu kan kan :) biarlah ia menjadi sejarahhhhh ... errrr... [dlu ta suka subjek sejarah :)) n berusaha untuk mengelak dari amek subj tu, but bila masok fom 6 n now kat universiti pun still ada subjek tu.. grrr ~ tp sebenar nya sejarah itu penting ^^ toink toink ]
        kekasih lama????? still sampai sekarang saya masih ingat kan dorang n hope one day kami akan terjumpa lah kan kat mana2 dan saya akan rampas dia balik.. huahuahuahua gelak jahat *sigh* hehe ta la :) just doakan kebahagiaan dorang. ada jodoh kita akan bertemu semula ;) but hey u im waiting u oke :) because for me there is no love without forgiveness, and there is no forgiveness without love. ^^
       ok la nnt sambong lgi :) daaaaaa. full of love <3
“Live this day as if it will be your last. Remember that you will only find ''tomorrow'' on the calendars of fools. Forget yesterday's defeats and ignore the problems of tomorrow"

No comments:

Post a Comment